2019_PF_Tek_15_Emo3

Optionele Quote geschreven door een bepaalde persoon

Effectief telefoneren

Heb jij regelmatig contact met klanten via de telefoon? Dan ben jij het visitekaartje van het bedrijf. Maar het is soms best lastig om dat voor ogen te houden als mensen aan de andere kant van de lijn vervelend, boos of zelfs agressief worden. Het is dan moeilijk om beleefd en vriendelijk te blijven én na afloop het gesprek uit je hoofd te zetten. Mensen die regelmatig lastige of agressieve klanten te woord staan, weten dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten.

Onze trainers gaan je helpen. Je leert om in elk telefoongesprek het visitekaartje van het bedrijf te blijven. Dit doe je door goed te luisteren, het gedrag van de klant te herkennen en om te buigen naar een positief telefoongesprek voor zowel jou als de klant.

Kan jou team ook wel iets meer sturing krijgen in de manier waarop ze telefoneren? Vraag hieronder een offerte aan.

iStock-874811620

Wat gaan we doen?

Je leert om in elk telefoongesprek het visitekaartje van het bedrijf te blijven. Dit doe je door goed te luisteren, het gedrag van de klant te herkennen en om te buigen naar een positief telefoongesprek voor zowel jou als de klant.

 

Specificaties training:
Personen: maximaal 12
Aantal dagen: 1
Acteur: ja