2019_PF_Tek_15_Emo1

Klantgerichtheid / Hospitality

Zijn je gasten of klanten niet tevreden over je service? Lijkt het alsof ze een volgende keer niet bij je bedrijf terug komen? Wij kunnen je helpen met deze training waarin we service plus 1 gaan leren.

Werken met gasten, klanten of bezoekers vraagt om een klantgerichte en service verlenende houding. Je wilt de mensen graag gastvrij ontvangen zodat ze een volgende keer weer terugkomen en dit ook door vertellen. Met de perfecte service en klantgerichtheid maak je van je klanten dus ambassadeur van je bedrijf.

In deze training verbeteren we de klantgerichte attitude en klantgerichte benadering van je medewerkers.

Wil jij ook service + 1 aanbieden?


91E7A59F-9EE8-4D06-8863-F30A0C3122B7

Wat gaan we doen?

Na een korte inleiding op communicatie, communicatie vaardigheden en de bewustwording van verbale en non verbale communicatie gaan we aan de gang met behulp van een trainingsacteur over de manier van vragen stellen, de soorten vragen met daarbij de eigen houding. Hoe kun je op een klantvriendelijke manier grenzen stellen? Wij leren het je! Met je behulpzaamheid en open houding met verrassende extra’s werken we er naar toe dat je klant fan wordt van je bedrijf.

Personen: 12

Aantal dagen: 1

Acteur: ja