Jij staat als manager midden in de organisatie. Jij bent de ‘vertaler’ van strategie naar uitvoering. Een uitdagende, maar soms ook lastige job. Bezit jij de juiste vaardigheden om de kwaliteit en de belangen van de organisatie te bewaken én tegelijkertijd er te zijn voor jouw mensen? De training Middenmanagement helpt jou om deze cruciale rol met verve te pakken.
Je maakt kennis met verschillende stijlen van leidinggeven. Samen gaan we op zoek naar de stijl die het beste bij jou past. Je leert je teamleden te motiveren en aan te sturen. Je leert een (h)echt team te smeden door de kracht en kwaliteit van elke individu aan te spreken en in te zetten. Je leert strategie te vertalen in concrete doelen voor jouw afdeling en brengt daarmee niet alleen jouw medewerkers, maar ook andere afdelingen in beweging.
Na deze training ben jij een stevige manager.
• Een manager die kan zorgen voor duidelijkheid en structuur
• Een manager die de interne processen snapt en kan toepassen
• Een manager waar zowel de top van het bedrijf als de medewerkers op kunnen bouwen
• Een verbinder tussen individuele teamleden en afdelingen van de organisatie.
Wil jij meer informatie?